Uživatelské testování
Nakonec jsou to vždy lidé, kteří u vás nakoupí.
Jakmile pochopíte, kde mají na vašem webu problémy, můžete se posunout k vyšším tržbám.
Kdy se vyplatí testovat
Lidé u vás nakupují méně, než si myslíte, že by měli.
Máte nízký konverzní poměr a nevíte proč.
Obáváte se, že máte na webu chyby, kvůli kterým lidé odcházejí ke konkurenci.
Návratnost
Co získáte
-
Zjištění, kde máte největší chyby na webu, které brání lidem v dokončení klíčových konverzí.
-
V přehledné prezentaci souhrn poznatků včetně návrhů jejich řešení. Seřazeno dle priorit pro zvýšení KPI.
-
Videa, která vám ukážou, jak lidé interagují s vaším webem a jak ho hodnotí.
-
UX analýzu webu s 30+ poznatky a doporučeními na zlepšení webu.
-
Jasný plán, jak váš web v budoucnu upravovat, abyste získali a udrželi náskok před konkurencí.
Videoukázky z testování e-shopu Key4you.cz. Podobná videa uvidí celý váš tým během závěrečné prezentace.
Varianty a ceny
Start
78 000 Kč
- 5 lidí
- Testování webu
- Nábor respondentů
- Vyhodnocení testů
- Doporučení na zlepšení webu
Byznys
117 000 Kč
7 lidí
Testování webu
Včetně náboru respondentů
Včetně vyhodnocení testů
Doporučení na zlepšení webu
Kompletní výzkum
od 136 000 Kč
8+ lidí
Testování webu
Hloubkové rozhovory
Nábor respondentů
Vyhodnocení testů
Doporučení na zlepšení webu
- Varianty výše jsou typové příklady. Připravím vám vždy unikátní nabídku na míru vaší situaci.
- Start a Základ obsahují plnohodnotné testování vašeho webu.
- Kompletní výzkum obsahuje jak testování webu, tak i následné obsáhlé rozhovory s uživateli pro lepší pochopení jejich potřeb, obav a postojů. Výstupem z kompletního výzkumu nejsou pouze doporučení, jak upravit web, ale i jak upravit služby a kompletní marketing.
Klienti
Hodnocení klientů
Uživatelské testování nám pomohlo nejen upřesnit některé hypotézy, ale doslova nám otevřelo oči a ukázal další příležitosti, které v rozvoji e-shopu máme. Ve Zbyškově podání navíc v dobře srozumitelné a věcné podobě. Největší radost mám samozřejmě z dosažených výsledků a celkového posunu našeho e-shopu vpřed, každým dokončeným úkolem tak dostáváme dobré důvody, proč se Zbyškem i nadále spolupracovat. Už se těším na další kroky.
S uživatelským testováním jsme se v týmu trápili a přijde mi určitě skvělé jej delegovat na specialisty jako je Zbyšek. Plno věcí jsme si mysleli, že máme na webu TOP, ale testování nám ukázalo opak. Hodně jsme toho ve výsledku předělávali. Díky Zbyškovi získáte průvodce a interpretaci jednotlivých zjištění - na co se zaměřit jako první, co zapracovat ihned a co si z toho vzít pro další rozvoj. Je to dobrá investice!
Výzkum chování a myšlení uživatelů jsem se Zbyškem prošel už na třech projektech a pokaždé jsem byl hodně spokojený. Přidaná hodnota je v řadě věcí: pochopení, jak reálně lidé smýšlí o našem segmentu namísto úvah „od stolu“, odblokování webu a marketingu prokazatelně a měřitelně správným směrem, konkrétní chyby k opravě a náměty k zapracování. Cením si stručné a srozumitelné prezentace, je skvělé vidět, že to jde i bez přebujelého agenturního bullshitu. Každý z klientů, komu jsem Zbyška doporučil, pokračuje ve spolupráci dál a to je asi nejlepší vizitka.
Zkušenosti
Mám za sebou prokazatelné výsledky a část svých znalostí pravidelně sdílím na blogu a sociálních sítích:
Jak probíhá spolupráce
01
Oslovíte mě, vyplníte vstupní dotazník a na konzultaci probereme vaši situaci.
02
Domluvíme variantu a rozsah testování. Sestavíme cíle, hypotézy a scénáře.
03
Seženu respondenty, kteří budou přesně odpovídat vaší cílové skupině.
04
3 - 4 týdny zabere kompletní realizace.
05
Sejdeme se (on-line nebo naživo) a v prezentaci vám představím všechna zjištění.
Časté dotazy
- Prezentaci s desítkami poznatků a odhalených chyb.
- Konkrétní doporučení jak poznatky řešit. Seřazené dle priorit s přínosem pro byznys.
- Dalších 30+ konkrétních tipů na zlepšení webu formou UX analýzy (od varianty Byznys).
- Videa, na kterých uvidíte lidi interagovat s webem.
- Diskuzi a možnost zeptat se na cokoli dalšího, co vás zajímá na finální prezentaci.
Výběr vhodných lidí do testování považuji za klíčovou věc. Vaše stávající zákazníky oslovíme pomocí newsletterů, upozorněním na webu nebo na sociálních sítích. Pro zákazníky, kteří vás zatím neznají, využívám cílené reklamy na sociálních sítích nebo pool uchazečů od profesionálních rekrutačních agentur. Vždy tak máte jistotu, že na testování budou přesně lidé z vaší cílové skupiny.
Dle rozsahu a složitosti získání cílové skupiny 4 - 6 týdnů.
Téměř ihned, jakmile zapracujete první úpravy webu dle zjištění z uživatelského testování. Například pro HPmarket.cz nastal nárůst v konverzním poměru +17,5 % v prvním měsíci po nasazení změn.
Jsou možné obě varianty. Pakliže jste z Prahy či okolí, mohu zajet k vám do firmy osobně. Pokud jste z větší dálky, potkáme se on-line na Google Meet.
Chcete uživatelské testování? Kontaktujte mě
Nebo mi jen napište a rád vám zodpovím dotazy.